Membaiki Laptop Acer Aspire 4520

Membaiki Laptop Acer Aspire 4520

Acer aspire 4520 adalah salah satu 'black sheep' dalam keluarga acer selain acer aspire 4530.
Menggunakan chipset nVidia sebagai pemacu visualnya, ternyata kepanasan pemprosesan dalam menjana visual yang unggul ada akibatnya. Ternyata pepatah "kecantikan dengan kesakitan" amat sesuai sekali dengan acer aspire 4520 ini.

Banyak laptop jenis ini memasuki premis kami kerana masalah chipset overheat terlampau. Maka chipset rentung dan tidak boleh digunakan lagi. Visual di LCD tidak kelihatan, dan sukar untuk menghidupkan laptop.

Mujur kami ada solusinya, dengan berbekalkan mesin menukar chipset yang telah kami import dari China, kerja menukar chipset semakin mudah. Chipset lama yang rentung yang sudah tidak bernyawa diberi hayat baru dengan penggantian chipset baru yang lebih bertenaga.

Di atas adalah salah satu laptop yang telah kami pulihkan dengan kepakaran yang kami ada.
Besar hati kami dapat membantu para pengguna membaiki dengan kos rendah.
Dari menukar motherboard dengan kos rm700, kami dapat membaiki dengan separuh harga
dan jaminan 3 purnama.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, acer aspire 4520, motherboard

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS