Repair Keyboard Laptop Toshiba Satellite L510

Repair Keyboard Laptop Toshiba Satellite L510
Kali ini masalah yang agak pelik kami terima apabila laptop ini mempunyai masalah berkaitan dengan keyboard-nya. Sebelum itu tuan punya laptop mengadu bahawa ada sesetengah button keyboard tidak berfungsi. Kemudian laptopnya digantikan dengan yang baru, namun masalah lain pula yang timbul apabila tekan je pada button spacebar akan keluar tanda / dan , .

Kami kemudian meneliti masalahnya dan kami dapati bahawa chipset-nya adalah punca masalah itu berlaku. Tanpa berlengah kami menukarkan chipset keyboard-nya kepada yang baru. Alhamdulillah kosnya tidaklah mahal seperti yang dijangkakan dengan 3 bulan jaminan beserta 'money back guarantee'.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, toshiba satellite l510, keyboard

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS