Repair Screen Laptop Acer Aspire 4920G

Repair Screen Laptop Acer Aspire 4920G
Sebelumnya - Masalah skrin ini terjadi seperti awan-awan yang berada di langit. Sangat cantik untuk dijadikan sebagai lukisan seni tetapi amat tidak berguna untuk seseorang melakukan kerja. OK, so laptop ini telah digunakan lebih kurang 4 tahun dan masalah ini dipanggil dah tiba masanya untuk rosak. Oh, minta maaf gambar jadi macam ni sebab pakai kamera old school, bukan edit ye.

Selepasnya - Macam biasa kami menggunakan kepakaran yang ada untuk menggantikan skrin laptop ini dalam masa 15 minit sahaja. Oleh kerana itu, rakan kepada tuan laptop ini terus membeli dengan kami satu lagi skrin untuk laptopnya. Beliau ingin cuba memasangnya sendiri setelah melihat pakar teknikal kami memasang skrin laptop ini dengan begitu cepat dan kemas.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, acer aspire 4920g

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS