Repair Screen Laptop HP Mini 110

Repair Screen Laptop HP Mini 110
Sebelumnya - Ownernya bernama Puan Zafira. Kami berterima kasih kepadanya kerana sudi menunggu di depan kedai seawal jam 10.50 iaitu 10 minit sebelum kedai kami dibuka. Masalahnya di sini berpunca apabila suami beliau tersepak skrin netbook ini yang pada ketika itu berada di atas lantas. Tengok-tengok je dah jadi macam ni.

Selepasnya - Mujurlah kami baru menambah stok untuk model skrin netbook ini kerana skrin yang bersaiz 10.1'' ni laris pula macam goreng pisang panas. Jadi kami terus gantikan skrin Puan Zafira ini tadi secara on the spot. Harga amat berpatutan beserta 3 bulan jaminan serta 'money back guarantee'.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, hp mini

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS