Repair Screen Laptop Lenovo Thinkpad X100E

Repair Screen Laptop Lenovo Thinkpad X100E
Sebelumnya - Laptop pada umumnya ramai yang tahu bahawa ia adalah sejenis objek elektronik yang amat sensitif. Yang paling sensitif itu memihak kepada skrinnya. Mengapa ia amat sensitif? Ini kerana sifat skrinnya itu sendiri adalah 'Fragile' atau mudah pecah, retak dan sebagainya. Retak yang berlaku kepada laptop ini adalah disebabkan oleh kecuaian tuannya menyebabkan laptop ini terhempas. Biasalah tu, kadang-kadang sibuk buat kerja tak perasan laptop di atas meja terlanggarnya pula.

Selepasnya - Seperti biasa kami menyimpan stok untuk model seperti ini iaitu yang bersaiz 11.6'' supaya dapat menggantikan skrin laptop anda kepada yang baru setibanya anda di kedai kami tanpa menunggu lama. Kepakaran bahagian teknikal kami menukar skrin ini cuma mengambil masa 15 minit sahaja. Begitu juga dengan jaminan 3 bulan yang kami berikan amatlah berpatutan untuk anda jika menghadapi masalah pada hari yang mendatang.

Kami amat gembira dan seronok melihat setiap pelanggan kami berpuas hati dengan hasil kerja yang kami berikan. Andai ada kekurangan daripada pihak kami, mohon anda memberi sebarang komen yang membina kepada kami supaya OK Computer Solution menjadi pusat membaiki komputer yang terbaik untuk anda. 

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, lenovo thinkpad x100e

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS