Job of The Day 7th July

Repair Motherboard Acer Aspire 4520
Kami rasa anda sedia maklum model ini adalah model yang telah lama dan jikalau terjumpa lagi pada masa sekarang maknanya laptop ini memang sudah lama..Jadi kami sangat mengenali masalah yang sangat kerap berlaku kepada model ini. Model ini sentiasa masuk ke kedai dengan masalah motherboard yang sama iaitu no display. Dengan menggunakan kepakaran yang ada kami sedia membantu pengguna laptop ini sedaya yang mungkin. Setelah mengambil masa selama 4 hari kami berjaya mengeluarkan display pada paparan skrin laptop ini. 

Jadi kami terus memaklumkan kepada tuan empunya laptop bahawa laptopnya telah siap dan beliau merasa sangat gembira. Beliau pada mulanya tidak percaya masalah itu dapat diselesaikan malah dengan cepat kami melakukannya."Macam mana korang boleh bekerja dengan processor atau motherboard tu" katanya.
artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair motherboard, autooff, cannot on, auto shut down, no display, skrin tak keluar gambar, caps lock berkelip-kelip

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS