Repair Motherboard Laptop Dell Inspiron M3012


Sebelum ini kami pernah menemui pelbagai masalah berkaitan dengan laptop Dell Inspiron. Kebanyakannya adalah daripada model-model yang biasa kita dengar seperti 1420, 1440 dan 1435. Selain daripada model-model tersebut, kami juga ada menerima laptop Dell Inspiron M3012. Masalah laptop ini boleh on tapi no display..

Kami sangat pakar dalam menyelesaikan masalah ini. Kami juga akan memberikan penyelesaian utama dalam menanganinya..Kami akan menukar chipset baru (sama seperti motherboard baru). Selain itu, kami juga akan memberi jaminan 3 bulan. 

AWAS!!!

Jangan mudah tertipu dengan harga murah dipasaran yang menawarkan proses penukaran chipset seperti contoh heat gun, reball, reheat dan resolder... Mengikut pengalaman kami, memang dengan cara ini dapat menyelesaikan masalah laptop anda, namun ianya tidak bertahan lama.. Kami juga pernah menggunakan kaedah tersebut, namun, kebanyakan customer datang kembali kerana masalah yang sama berulang..


Jadi, kami tidak mahu mengambil risiko lagi...Dengan kaedah yang kami gunakan sekarang, ianya sangat berbaloi. Kualitinya juga sangat-sangat mengagumkan...!!

Gambar di atas merupakan salah satu contoh hasil kerja kami terhadap Dell Inspiron M3012. 

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang motherboard, repair dell, repair motherboard, repair dell inspiron, laptop repair, repair laptop, dell inspiron, repair computer, motherboard repair, repair notebook, laptop motherboard repair, dell laptop repair, notebook repair, dell repair, ok computer solution

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS