Servis on-site di Kajang

Hubungi kami untuk servis "on-site" rumah atau pejabat.

03-77316761 - Office








Big Boss MHG Group

Job kami kali ini bertarikh yang sama dengan Puan Haniza seperti yang telah diceritakan sebelum ini. Selepas kami selesaikan masalah Puan Haniza di Cheras, kami terus datang ke Kajang. 

Alhamdulillah cuaca sudah semakin reda, kalau ikutkan kami redah sahaja. Di syarikat ini kami telah menyelesaikan tiga jenis masalah yang dihadapi oleh staf di sini termasuklah juga tuan punya syarikat ini.

Okay, jom kita lihat apakah masalah tersebut. Pertamanya laptop bos kepada syarikat ini iaitu En.Faiz. Beliau telah menghadapi masalah skrin laptop keluar garisan pada bawah permukaan skrin laptopnya. Jadi, masalah ini terpaksa kami bawa ke HQ untuk ditukar dengan segera.

Keduanya, adalah laptop salah seorang staf di atas iaitu di mana laptopnya juga ada masalah berkaitan skrin iaitu skrin telah pecah akibat terkena sesuatu yang tidak dapat dikenalpasti. Pecahnya skrin ibarat remuknya hati staf yang seorang ini kerana banyak kerja yang perlu diselesaikannya dengan segera. Masalah ini juga kami terpaksa bawa ke HQ untuk digantikan dengan skrin yang baru.

Yang ketiga adalah masalah mengenai 'powerjack' laptop juga salah seorang staf di atas.  Laptopnya tidak boleh 'ON' langsung dek kerana kaki 'powerjack' laptop beliau telah tercabut. Kes seperti ini juga terpaksa di bawa ke HQ memandangkan peralatan yang special cuma ada di HQ.

Alhamdulillah, ketiga-tiga laptop telah berjaya dipulangkan dalam masa tak sampai pun seminggu. Mereka sangat gembira dengan hasil kerja kami dan juga 'sporting'. Jika sesiapa yang memerluka servis 

Printing/Baju/Mug/Stiker/Kad dan yang berkaitan.

Hubungi kami untuk dapatkan contact syarikat ini. :)


Share artikel ini dengan rakan rakan anda dengan gembira!

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS