[ SOLVED ] LENOVO G470 SCREEN PECAH | REPAIR LAPTOP JASIN

Peratusan tertinggi diantara masalah dihadapi oleh pelanggan kami iaitu laptop screen pecah.  Seorang pelajar IPTA datang ke kami iaitu kedai repair laptop jasin untuk membaiki laptopnya. Untuk makluman anda, jenis screen Laptop lenovo G470 ini adalah 14.0 Normal. Kata beliau, laptop G470 screen pecah ini akibat terpijak. Terpijak ?? 

" Ya !, saya terpijak apabila saya masuk ke bilik kamsis saya dalam keadaan mamai, " , cerita dia macam ni, saya ni sejenis yang suka bersila dan buat kerja di atas lantai, ada satu lewat malam ni, selepas selesai tugasan editing, terlalu penat.! Saya flip laptop saya dan terus tido, saya pun terjaga di lewat pagi untuk ke tandas, selesai buang apa yang perlu, saya pun terus ke bilik kamsis saya untuk cari katil kesayangan untuk landing semula, dalam keadaan separuh sedar berjalan dalam gelap menuju ke arah katil, tiba-tiba kaki kanan saya merasakan seperti saya sedang menaiki tangga", (amboii, macam katil double decker), yang paling best ianya beserta bunyi RANGUPPP, "Saya terkejut !!". " apaa lagii , saya pun nyalakan switch lampu, dan saya dapati rupanya Laptop Lenovo G470 Screen milik saya pecah, file editing saya tak sempat convert."

Sedikit pencerahan dari pelanggan kami mengenai Laptop Lenovo G470 Screen Pecah.


LAPTOP LENOVO G470 SCREEN PECAH

Lagi lama dibiarkan, lagi lamalah diheret kerja tu. 
Beliau membuat carian di google kedai Repair laptop jasin dan beliau terjumpa kedai Repair laptop jasin berdekatan iaitu Ok Computer Solution melaka untuk menghantar Laptop Lenovo G470 Screen Pecah ni.


Lepas technician check Laptop Lenovo G470 screen pecah ni. Technician di kedai repair laptop jasin ni terus membuat penukaran dalam masa 15 minit je. 


Laptop Lenovo G470 Screen Pecah diselesaikan dalam masa 15 minit 


Beliau sangat gembira selepas menggunakan service OK COMPUTER SOLUTION MELAKA atau kedai repair laptop jasin, file yang tak sempat convert tempoh hari selamat dan berjaya di hantar pada lecturer beliau. 

Semoga lebih berhati-hati, letakkan laptop anda pada ketinggian yang sepatutnya :D


We-Fix-Advice-Supply-Now

---->> Laptop anda screen pecah ?
---->> Buntu cari kedai Repair Laptop Jasin ?


Anda boleh hubungi OKCS Melaka :-

06-2400100 / 0186614745  ( Whatapps Pun boleh )

Lokasi OKCS MELAKA : -

OK COMPUTER SOLUTION MELAKA

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS