[ SOLVED ] MACBOOK PRO RETINA A1502 SCREEN CRACK, BODY DENT | REPAIR MAC MELAKA


Kedai Repair Mac Melaka menerbitkan artikel tentang Macbook Retina A1502 Screen crack, Body dent. 



Seorang pelanggan datang ke kedai repair Mac Melaka mengadu mengenai Macbook Pro Retina A1502 beliau Screen Crack dan Body Dent akibat terhantuk keceletuk di bucu katil. " Kalau kecik kecik dulu kita yang selalu terhantuk, dah besar-besar ni Macbook pulak terhantuk, aduhhh!!, buka-buka blank......" , Beliau sangat tertekan, tambah lagi beliau tidak mempunyai thunderbolt untuk membuat penyambungan terus ke external monitor. Semua tugasan beliau terpaksa ditangguhkan.


Macbook Pro Retina A1502 Screen Crack , Body dent

Apa yang akan terjadi jika anda tidak bertindak, Macbook Pro Retina A1502 ini lama kelamaan akan disimpan di dalam store, bakal bersawang. Kos screen Macbook Pro Retina A1502 makin lama makin mahal harganya sebab ianya menggunakan matawang USD. 

Beliau membuat carian di Google dan mencari kedai repair Mac melaka yang berdekatan di Melaka tengah. Tanpa lengahkan masa, beliau terus hubungi kedai repair mac melaka untuk hantar Repair Screen Macbook Pro Retina A1502 beliau.

Setelah di diagnos oleh technician kami, technician kami dapati Macbook Pro Retina A1502 milik beliau Screen crack dan body ada sedikit dent di Topset panel. Jadi beliau mengambil keputusan untuk tukar Topset panel ( Satu Set Panel Skrin ).







Yezzzzaaa, Alhamdulillah,  dengan hanya mengambil 10minit sahaja masalah Macbook Pro Retina A1502 Screen crack, dent beliau diselesaikan. Seperti biasa, beliau sangat gembira dengan hasil kerja kami, kos yang ditawarkan juga berpatutan. Pada anda yang membaca artikel ini, sila berhati-hati dengan bucu-bucu yang ada ya.. :D 

We-Fix-Advice-Supply-Now

---->> iMac / Macbook Anda ada masalah Crack dan dent ?
---->> Buntu cari kedai Repair iMac / Macbook Melaka ?

Anda boleh hubungi OKCS Melaka :-

06-2400100 / 018-6614745 ( Whatapps Pun boleh )

Lokasi OKCS MELAKA : -

OK COMPUTER SOLUTION MELAKA


Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS