Repair Motherboard Laptop Acer Travelmate 6291

Repair Motherboard Laptop Acer Travelmate 6291
Pernahkan anda didedahkan tentang bagaimana laptop yang sebegini lama masih boleh digunakan lagi?

Kami menjangkakan yang usia laptop ini melebihi 4 tahun dan masalah utama laptop ini sudah tidak digunakan adalah disebabkan hanya motherboard-nya sahaja yang rosak.

Mungkin anda pernah ke mana-mana kedai komputer (bagi yang mempunyai masalah sebegini) dan bertanyakan kos untuk repair laptop anda tersebut boleh mencecah RM500 ke RM600. Ini bermaksud jika anda tambah beberapa ratus sahaja lagi dah boleh beli laptop yang baru. Itu saranan kami.

Tetapi, tahukah anda simptom-simptom seperti ini biasa terjadi di dalam keluarga Acer kerana processor yang digunakan kebanyakannya adalah AMD. Tetapi untuk kali ini kami menerima laptop yang mempunyai processor INTEL iaitu jarang-jarang masuk ke kedai kami. Processor INTEL ini jarang-jarang jugak rosaknya, tapi kalau dah sampai masanya kena repair jugak.

Walaupun tempoh penukaran atau pembaikian chipset motherboard ini kadangkala melebihi jangkaan kami tetapi kami amat yakin selepas laptop anda siap ianya dapat digunakan pada tahap yang optimum. Ini bermakna masalah yang sama tidak akan timbul.

Kami juga berasa kurang senang jika pelanggan yang sama hadir ke kedai kami menyatakan masalah yang sama berlaku kembali. Disebabkan itu kadang-kadang proses untuk repair sesebuah laptop itu memakan masa sedikit. Ini adalah bagi memastikan setiap hasil kerja yang kami lakukan memuaskan hati kedua-dua belah pihak.

Kami berani bagi jaminan kepada anda selama 3 bulan jika masalah datang kembali. 

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - Repair Motherboard, repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, Repair Motherboard Laptop Acer Travelmate 6291

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS