Repair Laptop Screen HP Mini

Repair Laptop Screen HP Mini

Sebelum - Punca masalah tidak dapat dikenalpasti hasil aduan daripada pengguna netbook ini. Beliau tinggal netbook ini di pejabat dan apabila mahu ON terus tengok skrin jadi begini. Mungkin jatuh?Terlanggar?Tertekan?Terpijak dan macam-macam kemungkinan lain lagi.

Selepas - Tanpa melengahkan masa dan waktu pakar teknikal kami sedia membantu untuk menggantikan skrin baru netbook ini dalam masa 15 minit sahaja.

Ternyata pasangan dari Kuala Terengganu ini kelihatan gembira setelah skrin netbook mereka berjaya diganti dengan yang baru pada harga yang berpatutan. Percutian di Kuala Lumpur sambil tukar skrin di kedai kami mungkin menjadi antara topik perbualan mereka di kampung halaman nanti.


artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah,repair led screen, led screen,HP mini, ok computer solution,


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS