Repair Screen Laptop Asus X42D

Repair Screen Laptop Asus X42D 
Untuk entri kali ini, saya membawakan kepada anda laptop asus X42D yang memnggunakan skrin mahupun screen bersaiz 14.0" LED. Jika dilihat kepada gambar diatas skrinya telah retak dan mengikut pengakuan oleh tuan punya laptop, beliau menjatuhkan laptopnya dengan sengaja. Dan apabila beliau mengangkat terus ON laptop tersebut, hatinya retak seribu memandang skrin itu.

Beliau seorang pekerja yang bekerja menggunakan laptop dan beliau sangat risau jika laptopnya tidak dapat digunakan pada keesokan harinya. Setelah berfikir dan beliau bernasib baik kerana mengadukan masalah kepada kawan karib beliau dimana kawan karib beliau mengesyorkan okcomputersolution destinasi yang sepatutnya. Setelah menunggu selamat 20minit laptop beliau kelihatan seperti sediakala.  
Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair laptop asus x420, screen, crack, asus laptop, screen asus, asus, asus laptops, asus notebook

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS