Repair Motherboard Laptop Dell Studio 1435


Dell Studio merupakan salah satu model keluaran syarikat Dell selain Inspiron, Latitude dan sebagainya.
Kami di Ok Computer Solution banyak menerima masalah laptop Dell Studio terutamanya Studio 1435 yang mana mempunyai masalah motherboard. Hal ini boleh diketahui jika laptop anda mempunyai gejala seperti tak boleh on, no display, auto shutdown, auto restart dan sebagainya.

Walaubagaimanapun, kami sangat pakar dalam menyelesaikan masalah ini...Kami sangat yakin, anda pasti teruja dengan servis yang kami berikan. Berikut merupakan antara contoh laptop model ini yang telah berjaya kami repair..



artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang motherboard, repair dell, repair motherboard, repair dell studio, laptop repair, repair laptop, dell studio, repair computer, motherboard repair, repair notebook, laptop motherboard repair, dell laptop repair, notebook repair, dell repair, ok computer solution


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS