Video Penjagaan Adapter Charger Laptop





Adapter charger berfungsi untuk membekalkan kuasa atau cas untuk alat-alat elektronik seperti laptop dan sebagainya. Seperti komponen dan perkakasan laptop yang lain, adapter charger juga perlulah dijaga dengan baik agar ianya boleh digunakan dalam jangka masa yang lama. Dan yang paling penting, jauhkan adapter charger laptop anda dari tempat yang berdekatan dengan air. Ingat tu!

Tapi tahukah anda, ramai yang tidak tahu dengan cara menyimpan yang salah juga, ianya boleh merosakkan adapter charger. Maksud menyimpan di sini bukanlah bagaimana cara anda letak atau susun adapter tersebut, tapi cara anda menggulung wayarnya. Dalam video di atas, anda akan didedahkan dengan kaedah yang betul dan selamat. Semoga video ini memberi manfaat kepada anda semua.



 Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang tips penjagaan komputer, tips komputer, tips penjagaan laptop, penjagaan laptop, adapter charger laptop, adapter charger, adaptor, charger laptop, power adapter, ac adapter, power cord, laptop adapter, charger, power cable, laptop charger, power adaptor, power charger, battery charger, ac adaptor, charger adapter, adapter laptop, notebook adapter, ok, ok computer, computer solution, ok computer solution

Hubungi kami seperti di bawah 

SMS/ Whatsapp / CALL (24 jam mesti balas)

012 365 3285 
018 206 6200 
03 7731 6761  (9 pagi - 7 petang)

Emel di 
info@okcomputersolution.net

PM di Facebook kami klik link di bawah
https://www.facebook.com/messages/OKComputerSolution

Alamat di


PG 43 Perdana Shopping Center

Jalan PJU 8/1
Damansara Perdana
47820 Petaling Jaya, Selangor.

Buka 9 pagi hingga 9 malam

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS