[ SOLVED ] LAPTOP DELL BERSIHKAN HABUK DAN LUBANG CHARGE LONGGAR | (KEDAI SERVICE LAPTOP MELAKA)


[ SOLVED ] LAPTOP DELL BERSIHKAN HABUK DAN LUBANG CHARGE LONGGAR | (KEDAI SERVICE LAPTOP MELAKA)



Kedai Service Laptop Melaka ini untuk menyelesaikan masalah-masalah anda seperti Laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar).



Artikel ini ingin bercerita tentang masalah Laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar) dan dengan cara untuk menyelesaikannya.


LAPTOP DELL 


Dengan keadaan Laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar), Encik Jared itu pun berfikir dan berusaha untuk mencari jalan penyelsaiannya mengenai laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar) miliknya itu. Beliau cari tetapi tidak jumpa dan tidak berjaya.


Beliau pun tanpa rasa mengalah dan putus asa untuk cari jalan peneylesaian mengenai laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar) nya itu, beliau cuba mencari di internet, maklumlah sekarang ni kan dah zaman moden jadi, diinternetkan semua ada so tak ada lagi masalah untuk rasa susah dan risau, kalau ada masalah laptop rosak atau untuk diservice. Akhirnya, beliau terjumpa Kedai Service Laptop Melaka melalui internet ianya pun terus hubungi kami..


Selepas itu, Encik Jared datang ke Kedai Service Laptop Melaka membawa Laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar) itu untuk bertanyakan ada repair laptop Dell dan service ke ?.. Dan itu, Kedai Service Laptop Melaka ini memang merupakan kedai untuk repair laptop untuk semua jenama dan juga service kerana di Kedai Service Laptop Melaka ini tempat Repair-repair Laptop, iMac, Macbook dan lain-lain kecuali printer. Sewaktu Encik Jared tiba di Kedai Service Laptop Melaka. Beliau pun mengadu dan menerangkan masalah Laptop Dell miliknya itu.


Kejadian itu berlaku apabila Encik Jared hendak on laptopnya, beliau tekan button on tapi tidak berfungsi, screen tidak keluar paparan langsung. Disebabkan itu lah, Encik Jared hendak menggunakannya untuk membuat kerja pun tak boleh, kan susah tuh....😱

SEMASA HENDAK SERVICE

Bagi menyelesaikan masalah laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar) ini, Technician Kedai Service Laptop Melaka ini iaitu OK Computer Solution Melaka telah membuat check dan mendapati problem laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar) tidak boleh hidup kerana chargenya telah bengkok dan habuknya pada kipas terlalu tebal seperti sampah yang tidak dibuang beberapa hari, dan begitulah juga habuk kalau tidak bersihkan dia akan jadi banyak dan tebal. Itu puncanya kerana laptop Dell ini menjadi slow.


Jadi, Kedai Service Laptop Melaka mengambil keputusan untuk membuat service dan fixkan lubang charge laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar) ini.


Selepas technician Kedai Service Laptop Melaka selesai buat semua service dan fixkan charge longgar itu laptop Dell milik Encik Jared, Technician membuat 20 checklist dan menghantar update kepada Encik Jared untuk mengambil laptop Dell nya ini.


Kedai Service Laptop Melaka menawarkan kos atas laptop Dell (bersihkan habuk dan lubang charge longgar) milik Encik Jared itu, hanya puluhan sahaja tidak sampai ratusan ringgit. Dan dengan itu, Alhamdulillah 😍Encik Jared pun amat gembira dengan service yang dilakukan di Kedai Service Laptop Melaka iaitu OK Computer Solution Melaka.👍👌




================================================================




>> LAPTOP  TIDAK BOLEH TEKAN BUTTON POWER

>> TAK TAHU NAK REPAIR DI MANA ??



Kami di Kedai Repair Laptop Melaka sentiasa sudi untuk membantu anda semua jika ada masalah laptop bermasalah, service dan sebagainya.👍 Marilah ke Kedai Repair Laptop Melaka iaitu OK Computer Solution Melaka😎



Jika ada pertanyaan,

Anda boleh hubungi OKCS Melaka :-

06-2400100 / 0186614745 ( Whatapps Pun boleh )

Lokasi OKCS MELAKA : -



Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

APA ITU BATERI CMOS

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA