[ SOLVED ] LAPTOP ULTRABOOK LUPA PASSWORD | (KEDAI REFORMAT MURAH LAPTOP MELAKA)


[ SOLVED ] LAPTOP ULTRABOOK LUPA PASSWORD | (KEDAI REFORMAT MURAH LAPTOP MELAKA)




Kami Kedai Reformat Murah Laptop Melaka menyelesaikan masalah laptop Ultrabook yang lupa password anda.




Artikel kali ini kami buat bertujuan untuk menyelesaikan masalah reformat laptop untuk clearkan data dan juga disebabkan lupa password atas laptop Ultarbook ini. 

Jadi dengan itu, Encik Huzairi membuat carian di internet tentang problem yang beliau sedang hadapi ini untuk membuat cara peneyelesaian atas laptopnya itu dan beliau pun akhirnya dah terjumpa satu Kedai Reformat Laptop Murah Melaka iaitu OK Computer Solution Melaka, untuk membuat repair laptop Ultrabook miliknya.





Kalau password da lupa nak buat kerja pon tak boleh kan, bukan setakat buat kerja sahaja tak boleh malah nak buka laptop pon tak boleh. Hmm.. macam mana ni...😰ADUHHH !!!😨anda tak perlu risau lagi kerana Kedai Reformat Murah Laptop Melaka iaitu OK Computer Solution Melaka boleh selesaikan masalah Laptop anda.

Dan selepas itu, Technician Kedai Reformat Murah Laptop Melaka iaitu OK Computer Solution Melaka mengambil keputusan untuk membuat format atas laptop Ultrabook milik Encik Huzairi kerana dengan membuat format dapat menyeleseaikan masalah Encik Huzairi ini. Selepas itu, beliau dapat menggunakan laptopnya itu seperti biasa tetapi sebelum itu, kami nak ingatkan kalau nak buat password berhati-hatilah semasa hendak membuat password supaya anda tidak lupa lagi dan elakkan lah membuat password yang panjang yang susah untuk kita nak ingat.


Format bermula

Installing Windows






👆

👈        SEMASA  MEMBUAT FORMAT   


👇

Selesai Reformat







Setelah selesai membuat reformat atas laptop Ultrabook milik Encik Huzairi Technician Kedai Reformat Murah Laptop Melaka membuat 20 checklist dan memberitahu tuan punya milik laptop Ultarbook ini untuk datang mengambilnya. Dan Encik Huzairi sangat gembira dengan membuat reformat yang dilakukan oleh Technician di Kedai Reformat Murah Laptop Melaka ini iaitu OK Computer Solution Melaka.😄👍     




SELEPAS FORMAT

                  


Alhamdulillah selepas selesai format laptop Utrabook milik Encik Huzairi ini. Beliau dapat menggunakannya dengan baik dan beliau amat suka.😄👍



* Pesanan sayang *

Sebelum itu, kami nak ingatkan, kalau boleh elakkan lah letak password yang panjang kerana susah untuk kita sendiriingat. Jikalau letak password yang panjang mudah kita ingat tak apa, kalau dah jadi macam ini kan menyusahkan kita untuk buat kerja dan hidupkan laptop pun tak boleh. So terpaksa buat format je lah, salah satunya untuk selesaikan masalah ini.



Kami dari Kedai Reformat Murah Laptop Melaka sedia untuk membantu anda semua yang ada bermasalah dengan laptop yang perlu dibuat repair.😉
   



=======================================================================



>> LUPA PASSWORD LAPTOP KAN, SUSAH UNTUK KITA NAK GUNA BUAT KERJA

>>  ANDA TAHU KE NAK MEMBUAT REFORMAT KAT MANA ?





Jika ada pertanyaan,

Anda boleh hubungi OKCS Melaka :-

06-2400100 / 0186614745 ( 
Whatapps Pun boleh )

Lokasi OKCS MELAKA : -

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS