Repair Laptop Lenovo G455

Repair Laptop Lenovo G455
Pada ramadhan yang ke-14 kami menyediakan cerita LENOVO lagi. Seperti yang semalam kami katakan bahawa kami menerima laptop model lenovo ini selama 4 hari berturut-turut yang mana mengalami masalah yang sama. Sama seperti semalam, skrin laptop ini mengalami gegaran serta skrin berjalur-jalur.

Jadi kami pun membuat keputusan untuk menukarkan chipset sama macam laptop semalam. Memang masalah yang sama saja lenovo sekarang ini. Jadi jaga-jagalah untuk pengguna Lenovo.

Untuk sebarang keraguan yang melanda di benak fikiran anda tentang, kami sedia membantu dengan hanya  bertanya kepada kami melalui facebook, email, blog atau call kami terus. 

Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair lenovo laptop, lenovo thinkpad, laptop repair, computer repair, thinkpad, lenovo notebooks, notebook lenovo

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS