Repair Keyboard Laptop Lenovo Y410


Keyboard merupakan antara komponen terpenting dalam sesebuah laptop. Jika tiada keyboard maka susah la nak buat kerje...Betul tak??Namun, tahukah anda bahawa tidak semestinya jika satu button rosak, maka kena tukar satu button sahaja. Ini kerana, keyboard hanya mempunyai satu cabel sahaja yang menghubungkan semua button kepada motherboard.


Maksudnya di sini, jika satu button gagal berfungsi, kemungkinan besar, satu papan keyboard rosak..Ada sesetengah kes juga, beberapa button gagal berfungsi, setelah di check pada cable seperti di atas, rupa-rupanya cable tersebut tidak di grip dengan betul. Tapi, jika laptop anda tidak pernah dibuka (hardware dalaman) atau di operate, MUSTAHIL grip tersebut boleh tercabut, ini kerana grip yang disambungkan pada motherboard adalah sangat kuat, ketat..

Kami di Ok Computer Solution sangat pakar dalam menyelesaikan masalah keyboard laptop anda..Dalam masa hanya 15 minit, kami akan selesaikan masalah ini di depan anda!! Anda boleh lihat sendiri hasil kerja kami di depan mata anda...




Kami mempunyai semua jenis keyboard laptop. Jika anda mempunyai masalah seperti ini, jangan ragu-ragu untuk bertemu dengan pakar keyboard anda iaitu Ok Computer Solution!! Anda pasti teruja dengan servis yang kami berikan!!!

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang keyboard, repair keyboard, keyboard laptop, repair keyboard laptop, keyboard lenovo, laptop keyboard, lenovo keyboard, notebook keyboard, laptop keyboard repair, keyboard repair, ok computer solution

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS