Video Tips Penjagaan Skrin Laptop



Sebelum ini kami ada buat video berkaitan cara menukar skrin laptop dengan betul. Kali ini kami ingin berkongsi pula dengan anda sebuah video tips penjagaan skrin laptop. Tips yang kami tunjukkan ini merupakan antara yang paling simple. Walaubagaimanapun, ianya sering dipandang ringan oleh pengguna laptop.

Kenapa ramai yang pandang ringan? Sebagai contoh, masa anda nak cuci skrin laptop, mesti anda dah terbiasa dengan menyembur cleaning spray pada skrin, betul tak? Sepatutnya anda patut menyemburnya pada kain pencuci, kemudian baru lapkan pada skrin laptop. Dan jangan terkejut, ramai yang datang ke kedai kami dengan masalah skrin di mana puncanya daripada salah menyembur.

Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang tips penjagaan laptop, penjagaan laptop, skrin laptop, tukar skrin laptop, laptop screen, replacement screen, repair screen laptop, repair screen, screen laptop, repair laptop screen, lcd screen, how to repair laptop screen, laptop lcd, laptop screen repair, ok, ok computer, computer solution, ok computer solution

Hubungi kami seperti di bawah 

SMS/ Whatsapp / CALL (24 jam mesti balas)

012 365 3285 
018 206 6200 
03 7731 6761  (9 pagi - 7 petang)

Emel di 
info@okcomputersolution.net

PM di Facebook kami klik link di bawah
https://www.facebook.com/messages/OKComputerSolution

Alamat di

PG 39 Perdana Shopping Center
Jalan PJU 8/1
Damansara Perdana
47820 Petaling Jaya, Selangor.

Buka 9pagi hingga 6 petang

Tiada Masa? Sibuk? Mahu kami datang Pick UP?

Jika tidak ada masa ke tempat kami, kami juga boleh datang ke rumah atau pejabat anda untuk

Pick UP / Repair / Deliver

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS