Service on-site di IUKL, Kajang, Selangor

OK Computer Solution HQ (Damansara Perdana) dengan kerjasama OK Computer Solution Shah Alam baru-baru ini telah mendapat satu tawaran untuk membekalkan 10 unit RAM kepada 10 unit PC bagi makmal IT, IUKL ini.

Proses untuk memasang kesemua RAM kepada 10 unit PC ini cuma mengambil masa tidak kurang daripada setengah jam termasuk proses untuk checking sekali.

Apa kegunaan tambah RAM? Kegunaannya adalah untuk menampung pelbagai program yang dibuka dalam satu masa dalam kadar laju. Contohnya kalau kita dah buka program Google Chrome juga buka program Autocad serta tambah lagi dengan playlist video sudah pasti akan menyebabkan perjalan kesemua program ini perlahan.

Jadi untuk melajukan dan meringankan perjalan ini sudah pastinya RAM ini ditambah atau diupgrade kepada nilai yang lebih tinggi. Contohnya lagi daripada 1GB kepada 2GB dan ke atas.






Jika anda ada masalah dengan prestasi yang menyedihkan daripada komputer atau laptop anda, bolehlah cuba salah satu cara ini dengan menambah RAM kepada yang lebih tinggi.

Boleh berbuat demikian dengan order daripada kami atau hubungi nombor di bawah :



Call/SMS/Whatsapp

atau

Email ke : info@okcomputersolution.net 


Untuk Urusan Boleh Call Kami 24 Jam, setiap hari dan sepanjang tahun


Solihin - Pengurus Pusat

012 3653285





Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS