[ SOLVED ] LAPTOP HP PAVILION REPLACE SSD | (KEDAI UPGRADE SSD LAPTOP MURAH MELAKA)

[ SOLVED ] LAPTOP HP PAVILION REPLACE SSD | (KEDAI UPGRADE SSD LAPTOP MURAH MELAKA)


Kedai Upgrade SSD Laptop Murah Melaka ini menyelesaikan masalah laptop Hp Pavilion replace SSD.


Artikel ini membincangkan tentang penyelesaian laptop Hp Pavilion (replace SSD).



Dalam keadaan laptop Hp Pavilion (replace SSD) tengah loading hendak tunggu pon lama, sambil-sambil tu pun Encik Izzudin mencari jalan penyelesaian atas laptop Hp Pavilion (replace SSD) kesayangannya itu supaya beliau boleh menggunakannya dengan baik dan laju seperti laptop baru dibeli.


Selain itu, Encik Izzudin membuat dua carian yang berbeza sama ada di google atau mendengar dari orang-orang yang mempromotkan Kedai Upgrade SSD Laptop Murah Melaka iaitu OK Computer Solution Melaka dan beliau terus hubungi kami untuk menanyakan problem laptop Hp yang dihadapinya itu selama ini.


Pada masa itu, pelanggan itu pun datang ke Kedai Upgrade SSD Laptop Murah Melaka iaitu Encik Izzudin untuk membuat repair dan tukar SSD atas laptop Hp Pavilion (replace SSD) miliknya. Encik Izzudin tiba di Kedai Upgrade SSD Laptop Murah Melaka beliau terus meluahkan masalah yang dihadapi selama ini tentang masalah laptop Hp Pavilion (replace SSD) miliknya, beliau memberitahu bahawa laptopnya itu sangat slow, lambat selalu loading semasa menggunakannya dan membukanya. Beliau pun menjadi hangin dengan masalah laptop yang dihadapi itu kerana tak dapat buat kerja dengan cepat, banyak kerja tergendala.😰 Dan disebabkan itu lah Encik Izzudin hendak pakai SSD dilaptop Hp-nya.


        
👆 KELUARKAN HDD
   
👆 SEBELUM PASANG SSD



Dan kejadian itu berlaku apabila Encik Izzudin hendak membuka dan menggunakan laptop Hp Pavilion (replace SSD) kesayangannya itu sangat slow dan lembab macam kura-kura. Encik Izzudin bila hendak menggunakannya pun susah disebabkan laptopnya selalu loading, nak tunggu laptop Hp itu pun dah mengambil masa yang sangat lama membuatkan kita bosan dan boleh sempat kita tertido lah😴, apatah lagi bila hendak buat kerja tak dapat nak siapkan kerja pada masa yang sama. 😱😰kan...kan...






SEMASA PASANG SSD  👆👇




                                                                 

Jadi dengan itu, untuk membantu menyelesaikan masalah Encik Izzudin tuan punya laptop Hp Pavilion (replace SSD)ini. Setelah Technician Kedai Upgrade SSD Laptop Murah Melaka membuat check atas laptop Hp Pavilion (replace SSD) iaitu OK Computer Solution Melaka mendapati bahawa laptop Hp milik Encik Izzudin lambat kemungkinan data-data yang banyak dalam laptop itu disebabkan spacenya tidak boleh support, atau juga kemungkinan hardisk di laptopnya tak dapat nak support datanya yang banyak. Itu la puncanya laptop milik Encik Izzudin jadi lambat.


Setelah selesai, Technician Kedai Upgrade SSD Laptop Murah Melaka menukarkan SSD atas laptop Hp Pavilion (replace SSD) milik Encik Izzudin. Technician Kedai Upgrade SSD Laptop Murah Melaka iaitu OK Computer Solution membuat checklist dan updatekan kepada Encik Izzudin milik laptop HP ini. Dengan itu, Encik Izzudin pun sangat gembira atas service yang dilakukan oleh Technician Kedai Upgrade Laptop Murah Melaka ini.👍😊


Ahamdulillah, Encik Izzudin dapat menggunakan laptopnya dengan laju tanpa loading dan lembab lagi macam sebelum ini. Dengan itu, Encik Izzudin tidak lah lagi rasa stress dengan laptopnya yang lembab seperti dulu. Jadi marilah kita pakai SSD beramai-ramai. AYUHHH...AYUHHH !!!



Kami dari Kedai Upgrade SSD Laptop Murah Melaka sedia membantu menyelesaikan masalah anda untuk upgrade SSD di laptop untuk kelajuan.😃




* Pesanan Sayangg*
Marilah pakai SSD jika korang nak laptop korang laju seperti laptop yang baru dibeli. SSD ni 10 kali ganda lagi laju dari HDD....Tak caya meh la cuba..😉So, marilah beramai-ramai pakai SSD di laptop korang, tidak la lagi korang rasa slow di laptop korang semasa buat kerja atau sebagainya.



======================================================================




>> LAPTOP UPGRADE HDD KE SSD

>> NAK UPGRADE SSD DI MANA ??




Jika ada pertanyaan,

Anda boleh hubungi OKCS Melaka :-

06-2400100 / 0186614745 ( 
Whatapps Pun boleh )

Lokasi OKCS MELAKA : -


Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS