[ SOLVED ] LAPTOP LENOVO 20369 BUNYI KIPAS BISING KUAT | (REPAIR LAPTOP MELAKA)

[ SOLVED ] LAPTOP LENOVO 20369 BUNYI KIPAS BISING KUAT | (REPAIR LAPTOP MELAKA)



Kedai Repair Laptop Melaka boleh menyelesaikan masalah laptop Lenovo 20369 bunyi kipas bising.



Artikel ini ingin menerangkan cara untuk menyelesaikan tentang masalah laptop Lenovo 20369 yang bunyi kipasnya bising.



SEBELUM BUAT SERVICE DI LAPTOP LENOVO 20369


Dalam keadaan laptop Lenovo 20369 (kipas bising kuat), Puan Nurnabila berusaha untuk mencari cara penyelesaian laptop Lenovo 20369 untuk repair laptop Lenovo 20369 miliknya tetapi tidak berhasil, dan beliau rasa sangat bimbang dengan keadaan laptop Lenovo 20369-nya (kipas bunyi bising kuat), bunyinya makin kuat, beliau pun terus mencari jalan penyelesaian lalu jumpa satu Kedai Repair Laptop Melaka yang berdekatan dengan rumahnya, tetapi sebelum itu, beliau menghubungi kami untuk buat pertanyaan kerana beliau hendak hantar laptop Lenovo 20369 yang kipasnya bunyi bising kuat ini. 

Pada hari itu juga, beliau pun terus datang Kedai Repair Laptop Melaka iaitu Puan membawa bersama laptop Lenovo 20369 kesayangannya untuk membuat repair laptop Lenovo 20369-nya. Dan sewaktu itu juga, Puan Nurnabila memberitahu masalah yang dihadapi olehnya kerana laptop Lenovo 20369 yang kipasnya bunyi bising kuat.

Kejadian itu berlaku apabila Puan Nurnabila hidupkan laptopnya dan bunyi kipasnya sangat bising kuat, jika tidak hidupkan kipasnya tidak bunyi bising seperti itu, kuat !!! 
Beliau hendak guna buat kerja pun tak tenang disebabkan bunyi kipas laptopnya terlalu kuat dan buat beliau terganggu.


SEMASA

MEMBUKA SKRU


BUKA SKRU UNTUK DISERVICE



Di samping itu, bagi membantu menyelesaikan masalah laptop Lenovo 20369 (bunyi kipas bising kuat), milik Puan Nurnabila ini. Technician Kedai Repair Laptop Melaka iaitu OK Computer Solution Melaka membuat checking dan Technician Syarikat OK Computer Solution Melaka mendapati bahawa laptop Lenovo 20369 kipasnya habuk terlalu tebal dah macam bantal. So, Technician Kedai Repair Laptop Melaka membuat keputusan untuk membuat service di laptop Lenovo 20369 milik Puan Nurnabila.

Dan selepas itu, beliau tidak lagi rasa bimbang dengan masalah laptop 20369nya rosak kerana sudah ada Kedai Repair Laptop Melaka di sekitar rumahnya.


SELEPAS MEMBUAT SERVICE


Selepas selesai membuat service laptop Lenovo 20369, Technician Kedai Repair Laptop Melaka membuat checklist, dan update kepada Tuan punya laptop ini iaitu Puan Nurnabila untuk datang mengambil laptop Lenovo-nya yang sudah siap buat service ini. 

Alhamdulillah, akhirnya Puan Nurnabila dapat menggunakan laptop Lenovo-nya dengan keadaan yang baik dan selamat tanpa bunyi kipasnya bising kuat lagi. 😊👍

Kos yang ditawarkan kepada Puan Nurnabila tidak berapa mahal atas membuat service di laptop Lenovo 20369-nya. Dan Puan Nurnabila berasa sangat gembira atas service yang di lakukan di Kedai Repair Laptop Melaka, iaitu Syarikat OK Computer Solution Melaka.😄😍




* Pesanan Sayang *

Buat lah service laptop paling kurang setiap setahun sekali kerana laptop pun umpama macam kereta juga kalau tak tukar minyak hitam kereta akan rosak kan...kan...😨 begitu juga laptop jikalau tidak buat service laptop akan rosak.😨so, tunggu apa lagi marilah membuat service beramai-ramai agar laptop korang tidak rosak. 




Kami di Kedai Repair Laptop Melaka sedia sahaja untuk membantu menyelesaikan masalah-masalah anda yang sedang anda hadapi.😉




=======================================================================




>> ADA MASALAH LAPTOP ANDA BUNYI KIPAS BISING KUATT !!!

>> TAK TAHU KE NAK HANTAR REPAIR DI MANA ??





Jika ada pertanyaan,

Anda boleh hubungi OKCS Melaka :-

06-2400100 / 0186614745 ( Whatapps Pun boleh )

Lokasi OKCS MELAKA : -








Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS